torsdag 6 augusti 2009

I VÄNTAN PA MIN ÄLSKLING


Igar kväll var vi över pa middag hos nagra grannar som bor i portuppgangen precis bredvid var ingang. Det var (faktiskt) en trevlig middag med jättegod mat! Vi som inte är nagra större fans av paella fick en helt annan uppfattning igar! Den var verkligen jättegod! Till och med barnen at och tyckte att det var gott! Men det bästa av allt när man är pa middag hos grannar är att det är krypavstand hem!

Snart kommer min älskling hem, ja inte maken da (fast visst, han kommer ocksa snart hem), utan jag menar min dator! Jag hoppas att den blivit ordentligt avlusad och fatt sig ett rejält ansiktslyft! Och min gamla dator, som jag bloggar fran just nu, haller bokstavligen att falla i bitar. Sist jag skulle fälla ner skärmen lät det som om nagon tuggade pa grus och samtidigt kom flera smaskruvar utflygandes. Det later inte sa bra va'?! Jag är rädd för att den snart är färdig för skroten.

Inga kommentarer: