söndag 9 augusti 2009

SKÖN DAG


I morse fick vi sova länge! Vet inte när Emsan vaknade men jag vaknade i alla fall inte förrens efter 9 och det kan man da verkligen inte klaga pa!

Idag har vi inte stressat speciellt mycket. Vi har mest bara "varit" och haft det lugnt och skönt och varit vid poolen förstas.

Till lunch "slog vi pa stort" och tog fram grillen, en elektrisk grill som vi bara använt en ända gang sedan vi fick den och det var för typ 9 ar sen! Men vara chipolatas blev riktigt goda sa vi kanske ska börja använda den lite mer nu?! Idag gjorde jag den efterrätten som jag aldrig hann med att göra igar kväll; fruktsallad med vit chokladsas!

Jag har ocksa pabörjat ett nytt "stort projekt"; nämligen att sortera och göra extra kopior av alla mina kort som jag tagit (ever) sen jag blev med digitalkamera, det vill säga sen 2005. Ni som vet hur galen jag är i att ta kort förstar kanske hur mycket det är att sortera och kopiera! När jag sa smaningom sen är färdig med mitt arkiveringsarbete sa ska jag ladda upp alla nya kort jag tagit nu i sommar och sortera upp alla dom ocksa!

Som sagt, den dagen da jag far langtrakigt säger jag till!

Inga kommentarer: