tisdag 11 augusti 2009

SOLSTING

Just nu aker barnen skidor för fulla muggar, de spelar Family Ski pa Wii alltsa!

Själv har jag just gatt igenom mina mail och läst diverse intressanta och mindre intressanta sidor pa internet. Sa mycket mer är jag inte kapabel till just nu. Jag tror jag fatt solsting eller nagot för jag känner mig helt otroligt trött just nu och hjärnan gar endast i slow motion.

Har druckit vatten, kaffe och ätit lite sött, kanske det snart börjar verka sa att jag orkar laga lite middag sa smaningom?!

Dagens news var väl att prinsessan Madeleine och Jonas förlovat sig! Eller att det offentiliggjordes idag att de förlovat sig. För de förlovade sig ju visst redan den 12 juni men det var inte förrens idag som allmänheten fick veta det och de fick börja bära förlovningsringarna. Maste varit en lang väntan?! För vissa andra gar det ju betydligt snabbare att fa pa sig ringarna.....!

Inga kommentarer: