fredag 14 augusti 2009

KORTEN DÄCKADE DATORN


Nu har jag sorterat, sorterat och ... eller egentligen är det arkiverat jag har gjort. Just det, jag har arkiverat alla mina kort sen 2005 sa det var en del. Jag har dessutom fört över alla mina kort som jag tagit i sommar pa datorn, det var ocksa en hel del... Exakt hur manga vet jag inte, men sa manga att datorn blev alldeles (och är fortfarande) jättevarm och började ga pa högvarv tills den stängde av sig själv 2 ganger. Oj da, inte sa bra va'?!

Nu är i alla fall bilderna inne och det aterstar "bara" att sortera de nya korten, göra album och skriva lite inlägg om mina resor! Visst later det enkelt?! Och det är det ju ocksa, men det lär ta lite tid. Och ja, just det, albumet fran semestern i februari är inte klart ännu....

Trodde jag att jag skulle fa det langtrakigt?!

Inga kommentarer: