lördag 5 september 2009

TJEJFILM ELLER KILLFILM?


Igar kväll hade vi myskväll, barnen fick sitta uppe och se pa tv tillsammans med oss. Vi sag pa Koh-Lanta, Frankrikes motsvarighet till Robinson. Emsan somnade i soffan precis innan man fick se vem som blev utröstad och vi fick bära in henne till sängen. Däremot sa vaknade hon vi 3 i natt da hennes väckarklocka ringde!!

Idag har vi gjort mycket smatt och gott. Vi var i Cap 3000 en liten sväng, vi har gjort läxor, städat, badat och sa har vi varit pa biblioteket som nu ater igen har öppnat efter en manads "sommarlov". En glad nyhet var att man numera även kan lana dvd-filmer pa biblioteket, helt gratis dessutom!

Jag lanade en som heter "Las Vegas 21" som jag tänkte att jag och mannen kan se tillsammans pa nagon kväll, men inte ikväll dock för det är ju lördag idag, vilket innebär fotboll heeeela kvällen!

Men jag den här filmen ocksa som jag tror att jag ska ga och titta pa själv nu, för jag tror inte att den intresserar nagon annan än mig!


Vad tror ni?!

1 kommentar:

Anonymous sa...

Jag har sett den!!! Söt och så där du vet dramadravel som vi gillar. Men jag vet nog varför du hyrde den... snyggingen!! :)
Puss sis