söndag 13 september 2009

RYGGONT


Idag blev det en lugn hemmadag.

Barnen och S var nere vid poolen och badade en hel del medan jag var hemma och fixade med ditt och datt; dammsög, bakade, tvättade, strök och tog det lite lugnt med min rygg. Men det kändes mycket bättre idag och pa kvällen kändes det nästan helt bra och när jag stog i duschen tänkte jag att jag nog skulle kunna ga och träna i morgon i alla fall. Gympan börjar ju i morgon igen och jag längtar verkligen efter att fa börja igen efter mitt langa sommaruppehall. Men just när jag tänkt tanken om att träna imorgon sa kommer det onda helt plötsligt tillbaka igen. Utan att jag gjort nagonting.

Sa nu gar jag runt och har jätteont igen och tanken om att ga och träna imorgon är som bortblast. Det blir till att ringa en osteopat istället.

Suck.

Hade inte alls lust med det här just nu.

Och inte kan jag sitta här och blogga längre heller för det gör sa ont.

2 kommentarer:

Anonymous sa...

Vad är en osteopat?? Lät ju läskigt :) Ta med någon som livvakt tycker jag!
Synd att du inte bor här då skulle vi kunna kurera oss ihop, jag är otroligt uttråkad på att va hemma och sjuk nu men jag är hellre sjuk som förra veckan med feber och halsont istället för öroninflamation.... varför varför varför fick jag det??? Irriterande som bara den!
Hoppas ni rygg bli bättre efter din besök hos den läskiga osteopaten... åter igen vad är det??
Puss lillsyrran

Liz sa...

Hej vannen!! Later verkligen inte bra. Hoppas att du snart kanner dig battre. Njot av bilderna av Emmas ridlektion. Vilket mysigt stall det ser ut att vara och kul att dom fick "rida sjalva" pa en gang..annars gar dom ju ofta och haller i hastarna ett par ganger forst! Kul att hon gillar det, far passa mig for att visa bilderna for Cassie...hon tjatar anda om hastar och ridning och har finns inget stall!! :(
Stor kram och krya pa dig. Pa med varmekudde (san man stoppar in i micron med torkade artor eller vad det ar) och darefter lite massage av mannen - gor sakert susen!!