söndag 11 november 2012

ARN-NCE


Vara sista dagar i Sverige har varit väldigt händelserika. Mellan fikaträffar, shopping, familjemys och allt annat har det inte varit manga lugna stunder och ända sa känns det, som varje gang vi är i Sverige, att vi inte hinner med allt som vi skulle vilja.

Men, vi har haft ett fantastiskt mysigt och trevligt höstlov och verkligen njutit av varje sekund. Framöver kommer det att bli manga inlägg och bilder fran vara veckor i Sverige eftersom jag inte riktigt har hunnit med det den senaste tiden.

De senaste nätterna har det blivit lite för lite sömn och i natt blev det en VÄLDIGT kort natt da klockan ringde redan 3.00!! Behöver jag säga att jag är trött?!

Men klockan 6.10 gick vart plan fran Arlanda sa det var bara att gilla läget.

Flygresan gick bra trots att vi inte kunde sova sa mycket som vi hade tänkt oss. Och som vi hade behövt!

Nu har jag packat upp det mesta ur resväskorna och det känns mer som att jag har en 10-timmars jetlag i kroppen än som att jag bara har rest fran Sverige.

Jag ska försöka orka med att göra i ordning allt inför skolstarten i morgon innan jag och tjejerna antagligen kommer att stupa i säng väldigt tidigt i kväll.

Vana flygresenärer som roar sig bäst de kan.

Norwegian skryter med deras "Free WiFi".  Nästan falsk marknadsföring tycker jag. Pa uppresan fanns det inte alls ombord pa planet och idag fanns det men den var ju sa extremt langsam sa att man hade hunnit flyga jorden runt innan man fick upp nagon sida.

Tillbaka i Nice!
Vi och vart lilla lätta bagage i väntan pa skjuts hem. 
Ett blött, men soligt och nagra grader varmare (än Stockholm) Nice välkomnade oss tillbaka!

6 kommentarer:

Mam sa...

Skönt att resan gick bra tillbaks. Har nog också lite för lite sömn i kroppen så ikväll blir det tidig sänggång.Vilka härliga dagar vi haft tillsammans hela familjen. Kramar och pussar från mam

Miss Marie sa...

Ja, fy, inte kul att behöva gå upp så där tidigt för att flyga! Hoppas ni piggar till er så småningom!

Lotta sa...

Välkomna hem!

Ser fram emot fler bilder från Stockholm. Det ser fint ut i Nice!

Kram
Lotta

Martina sa...

Mam-
Ja tack för tva jättemysiga veckor tillsammans!
Kramar

Miss Marie-
Det var skönt med 8-timmars sömn i natt!
Kram

Lotta-
Tack.
Japp, bilder kommer.
Jo här är det lite varmare!
Kramar

Annika sa...

BACK again!!!
Välkomna hem!
Ser fram emot mängder av inlägg fr STHLM!!
Härligt.
Hur är det nu? Åker ni hem till jul igen?
Känns det fint att vara hemma igen?
KRAM!!!

Martina sa...

Annika-
TACK!
Ja det kommer absolut bli en del inlägg fran vara veckor i Sverige!
Ja vi aker till Sverige över julen, men da blir det bara en snabbis pa en vecka.
Kramar