fredag 16 november 2012

LILLA.U


Genom Sahras blogg hittade jag till lilla.u som tillverkar fina smycken precis i min smak.

Jag gick och suktade ett tag, innan jag bestämde mig för att beställa nagra halsband och armband till mig själv och för att ge bort.

Här ser ni vad jag beställde! Det är dock inte mina egna foton, utan bilder som jag lanat fran lilla.u.





Just nu kan man vara med och tävla om tva armband "JAG HJÄRTAR", ett till sig själv och ett för att ge till nagon som man hjärtar. Självklart hoppas jag pa att vinna och skulle jag göra det sa skulle jag vilja ge bort bada, ett till min mamma och ett till min syster som jag bada hjärtar.

4 kommentarer:

Liz sa...

Jag haller tummarna for att du vinner!!! Tank vad roligt om du kunde vinna smycken ocksa, precis som jag gjorde for inte sa lange sedan! Bestallde du alla smyckena ovan? Fina verkligen. Hoppas hoppas att du vinner, ska ga in och gilla eller sa for att se om man kan paverka...:) Tycker verkligen att du ar vard det och sa fint att du vill ge dom till din mamma och syster!! :)
Kramar

Martina sa...

Liz-
Inte för att jag brukar ha nagon lycka i sana här tävlingar, men man vet ju aldrig. Nagon ska ju vinna...
Ja, jag beställde allt du ser pa bilderna, fast personaliserade dem lite. Men visst är de fina. Precis i min stil!
Och som sagt, jag skulle vilja ge dem till mamma och C som är sa värda dem!
Kramar

Mam sa...

När jag läser detta så är inte mitt öga torrt. Många kramar till min älskade dotter för det. Mam

Martina sa...

Mam-
Tyvärr sa var det inte jag som blev den lyckliga vinnaren.
Kramar