lördag 24 november 2012

FLASHBACK FRIDAY - MANAD FÖR MANAD


Efter MYCKET googlande igar, sa har jag äntligen hittat nagra sma kryphal sa att jag kan fortsätta med att lägga upp bilder i mina inlägg pa bloggen! Sa här kommer nu det inlägget som jag hade planerat att posta igar; Flashback Friday, fast pa en lördag!


Kommer ni ihag förr, da man gjorde fotoalbum pa riktigt? Ni vet pa den tiden da man fortfarande framkallade papperskopior och fint klistrade in dem i album tillsammans med flygbiljetter, servetter och andra souvenirer?

När barnen var sma gjorde jag fortfarande det och da började jag även göra nagra speciella fotoalbum där jag klistrade in bilder pa barnen manad för manad för att sen snabbt kunna jämföra hur de sag ut vid exakt samma alder.


Födelsen
10 manader.
1 ar.
2 ar.
2 ar och 6 manader.
3 ar och 8 manader.
5 ar och 6 manader.

Ja som ni förstar sa var det här endast nagra fa utdrag fran "Manad för manad"-albumen som jag gjort under aren.

Men nu var det väldigt länge sedan som jag klistrade in nagra kort i albumen och jag maste verkligen framkalla lite bilder igen sa att jag kan fortsätta och se hur mina fina prinsessor har vuxit upp under aren.

Inga kommentarer: