onsdag 21 november 2012

HÖSTLOV I SVERIGE - HÄRLIGT HÖSTVÄDER


Nej, nu är det verkligen pa tiden att jag lägger upp nagra bilder fran vart höstlov i Sverige! Jag det blev ganska manga bilder sa det far komma lite i omgangar. 

Här är första delen med bilder fran den svenska hösten när den är som bäst.

Första morgonen vaknade jag upp till ett kyligt, -5°, men soligt och alldeles vindstilla Sverige. Och som ofta när det gäller det svenska vädret sa vet man aldrig hur länge det haller i sig.  Sa, sa snart jag stigit upp ur sängen trotsade jag kylan och gav mig ut pa en löprunda längs sjön för att ta till vara och njuta av det underbara vädret. Vilken energikick!












5 kommentarer:

Annika sa...

Jättefina bilder.
SÅ vackert LJUS!
Förstår att ni njöt av höstlovet därhemma.
Älskar klart, kallt och vinsdtilla väder!!
KRAMAR!

Martina sa...

Annika-
Ja, den här dagen var helt underbar! Vilken engerikick!
Kramar

Lotta sa...

Å, magiskt! Älskar svenska skogar. Det speciella ljuset, lite skirt sådär.

Underbart att komma just den här tiden.

Kram!
Lotta

Saltistjejen sa...

Verkligen vackert! Vilket ljus!
Hoppas ni njuter!
Kram!

Martina sa...

Lotta-
Ja, den svenska hösten känns inte alltid sa kul, men sadana här dagar är den helt underbar!
Kram

Saltistjejen-
Ja ljuset var fantastiskt! Tacksamt att fotografera när det är sant ljus!
Kram