måndag 7 april 2014

DAGENS SOUNDTRACK

En av fördelarna med att jobba hemma är att man kan lyssna på musik samtidigt som man gör det man ska. Högt, och på samma låt hundra gånger om man känner för det. Idag har Justin Timberlakes "Mirrors" gått på repeat. Om och om igen.

Egentligen så tyckte jag inte ens om den låten tidigare. Men av någon märklig anledning så gjorde den mig glad idag och fick mig att minnas sommaren!


Och Mr Timberlake...hmm, not my type at all. Men kan det kanske vara så att han har det där "det" som alla pratar om?! Hursomhelst, mig lyckas han i alla fall charma tillräckligt mycket för att jag ska vilja lyssna på honom hundra gånger till!

2 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

Ska lyssna!!

Just nu går den här på repeat här…..xo


https://www.youtube.com/watch?v=kjSfnnzo77E

Martina sa...

Lotta-
Ah tack för tipset! Det är ju helt underbart bra!
Kramar