onsdag 2 april 2014

ROOM WITH A VIEW

Även de dagar då jag som idag, bara har varit hemma och småfixat hela förmiddagen, eller då jag sitter framför datorn och jobbar, så händer det alltid ändå någonting. På sätt och vis i alla fall.

För jag behöver bara blicka ut genom fönstret för att se himlens och havets oändliga skiftningar, båtar som kommer och går, den strida strömmen av flygplan som startar och landar på Aéroport Nice Côte d'Azur och även helikoptrar som inte bara startar och landar på flygplatsen utan även på sjukhuset Lenvals tak. När jag ser dessa helikoptrar så kan jag dock inte låta bli att undra vad som har hänt och naturligtvis så hoppas jag, att vad det än är, får ett lyckligt slut.

Eller kanske en lycklig början?! På Lenval föds ju många bebisar. Bland annat är min Bianca och även Brad och Angelinas tvillingar födda där!





8 kommentarer:

Marina sa...

En utsikt som inte går av för hackor!

Annika sa...

Bloggvärldens finaste utsikt, den har DU!!!
Kramar!!

Martina sa...

Marina-
Man kan helt klart leva med den!
Kramar

Annika-
Ja, jag klagar inte!
Kramar

Channal sa...

Underbar vy! Älskar Medelhavet... Love love je t'aime❤

KRAM Anna

eastcoastmom sa...

En sån utsikt kan man ju inte tröttna på, älskar!

Martina sa...

Channal-
Dags att komma ner snart igen?!
Kramar

Eastcoastmom-
Nej, den kommer jag aldrig att tröttna pa!
Kramar

Anne-Marie sa...

Underbar utsikt. Havet kan man aldrig tröttna på tror jag.
Och just att det alltid är aktivitet är extra roligt.
Kramar!!

Martina sa...

Anne-Marie-
Nej, jag kommer aldrig att tröttna pa denna utsikt!
Kramar