fredag 4 april 2014

FLASHBACK FRIDAY - BIANCAS FÖRSTA STEG, KORSIKA 2001

Det var på vackra Korsika i september 2001 som Bianca började gå alldeles själv!

Trots att det känns som en hel evighet sen dess så glömmer jag naturligtvis inte detta viktiga ögonblick i livet. Andra starka minnen som jag bär med mig från semester på Korsika är att jag var i början av min graviditet med Emma och mådde rätt så illa, Bianca vägrade att sova förutom i en rullande bil och det var här vi befann oss då den 11 september.



På stapplande men bestämda steg och så fantastiskt lycklig över att kunna gå alldeles själv!

8 kommentarer:

Annika sa...

Vad gulligt!!
OCH som jag skrev på Insta, du är dig SÅ lik!! Du har inte åldrats.
Önskar dig en trevlig helg!!
Kram!

Boel sa...

Ljuvliga bilder på en söt liten dam! Varma minnen som man plockar fram då och då eller hur? Jag tror det är stunder med nära och kära som är det viktigaste i livet- och det man har kvar när man blir äldre! Väl investerad tid! Kram och en skön helg från Boel!

Martina sa...

Annika-
Jag tar tacksamt emot sana fina komplimanger!! Man tackar.
Ha en fin helg du med!
Kramar

Boel-
Haller med dig fullständigt. Sa är det verkligen! Och jag angrar inte ett endaste foto som jag har tagit under alla ar. Det är verkligen minnen som jag vardar ömt.
Önskar dig en jättefin helg!
Kramar

Channal sa...

Men så söt! Ljuvligt!! Pren går fort... mysiga minnen.

KRAM Anna

Liz sa...

Men sotaste Bianca! Sa harligt med dessa forsta steg, stapplande men oftast med stort leende!

Trevligt att ni ocksa fick uppleva det under semestern vilket gjorde det lite mer "memorable" an hemma i vardagsrumsgolvet, aven om man givetvis minns det da ocksa.

Du ar dig sa lik, for dig har tiden verkligen stannat och du ar lika vacker nu som da..

Stor kram!

Martina sa...

Channal-
Väldigt värdefulla minnen!
Kramar

Liz-
Tack finaste vännen ad gullig du är! Jag fattar bara inte vart tiden tog vägen nagonstans? Vad hände, jag trodde jag skulle ha smabarn i en hel evighet och nu har dom snart växt om mig!!
Kramar

Sis sa...

Finaste underbaraste Bianca <3 Idag lite större men lika underbar!!! Puss och kram

Martina sa...

Sis-
Ja lite större nu..!
Kramar