onsdag 5 juni 2013

NY DAG!




Ny dag! Ibland uppskattar man mer än andra gånger att vakna upp till en ny dag. Och idag är det en sådan dag för mig. Inte för att det är något speciellt med just den här onsdagen. Inte alls. 

Men igår kväll hade jag den värsta magont/illamående attacken någonsin och låg dubbelvikt på sängen med hemska smärtor hela kvällen förutom då jag hängde över toalettstolen. Jag sparar er detaljerna. Men kul var det inte.

Så idag är jag glad för att det är en ny solig dag och so far, inget magont eller illamående.

3 kommentarer:

Miss Marie sa...

Usch! Hoppas du far ma battre idag!!!

Annika sa...

USCH och FY!!!
Hoppas du ska slippa sådant i fortsättningen.
Hur vidrigt som helst.
Men bilderna är så vackra.
Kram!

Martina sa...

Miss Marie-
Det är mycket bättre idag! Tack o lov! I alla fall än sa länge...
Kram

Annika-
Vidrigt är ordet.
Idag känns bättre.
Kram