fredag 14 februari 2014

ALLA ♥ DAG



Alla Hjärtans Dag... precis så som det svenska namnet indikerar så finns det i mitt liv flera viktiga personer som mitt hjärta slår extra hårt för. Vissa finns i mitt dagliga liv och vissa är väldigt långt borta. Men trots hinder, så som tid och avstånd, så är ju kärlek oändlig och begränsar sig varken vid ett visst antal eller geografiska avstånd. Och lika många personer som man älskar, lika många, olika men minst lika starka, kärlekar kan hjärtat känna och slå för.

Till alla er som är de viktigaste personerna i mitt liv och som jag älskar oändligt mycket skickar jag idag ett extra stort hjärta för att säga att jag tänker på er och saknar er.

♥♥♥

4 kommentarer:

Liz sa...

Finaste vannen, du vet vad du betyder for mig! Alskar dig och saknar dig! Stora kramar!!

Martina sa...

Liz-
Detsamma. En massa kärlek till dig min fina vän.
Stora kramar

Mam sa...

Så fina tankar och ord du skrivit som jag läser först idag när lugnet lagt sig litet. Puss älskar dig så mycket.

Martina sa...

Mam-
Älskar dig ocksa!