torsdag 6 februari 2014

NEW OBSESSION

När jag fastnar för en låt som jag gillar så lyssnar jag inte på den en eller två eller tre gånger om dagen, utan hela tiden. Jag lyssnar så fort jag får tillfälle; om och om och om igen. Lite som besatt.

Min senaste obession är Darins och Sophie Zelmanis "All Our Babies". Så fin.

Darin tycker jag alltid om, nästan. Och Sophie Zelmani lyssnade jag faktiskt på för hundra år sen för att sen totalt glömma bort henne. Men nu är hon alltså återupptäckt igen.

6 kommentarer:

Channal sa...

Underbar låt... snygg kombo!

Fin kväll! KRAM Anna

Martina sa...

Channal-
Visst är den fin! Verkligen en bra kombo.
Önskar dig ocksa en fin kväll.
Kramar

Marina sa...

Sophie Zelmani var en ny bekantskap för mig.

Liz sa...

Som vanligt hittar du alltid de finaste latarna! <3

Desiree sa...

Vad kul att Sophie Zelmani och Darin gjort en låt ihop. Sophie har jag lyssnat på mycket innan. Den här var ju jättebra. :-)

Martina sa...

Marina-
Jag hade totalt glömt bort henne, men jag har faktiskt en gammal CD med henne som jag fick en gang för hundra ar sen.
Kramar

Liz-
Kul att du gillar dem!
Vilket paminner mig om musiken som jag lovat skicka till dig. Det är pa gang! Jag började för ett tag sen, men sen sa kom jag av mig lite... Men jag lovar att det kommer!
Stora kramar

Desiree-
Visst är den fin?!
Kramar