måndag 12 mars 2012

GRATTIS!



Idag flaggar vi för kronprinsessan Victoria som har namnsdag! Grattis!

Och själv är jag sa fräck att jag tar at mig lite av flaggdagen eftersom det är min födelsedag idag!

Men det blir ingen tarta och inga ljus, för nu har vi väl slutat räkna eller hur?!

Och det blir inte speciellt mycket firande heller för idag var det skolstart vilket betyder att vi säger hej till vardagen igen. Lämning, hämtning, träning, storhandling...

Men i kväll ska jag fira med en massa söta godsaker och gosa med mina älsklingar.


6 kommentarer:

Sis sa...

Grattis grattis älskade syster!! Puss och kram

Anonymous sa...

Grattis min älskade Martina men som tur är så tjuvstartade vi i lördagsvkäll för idag har mycket annat hänt. Massor av pussar mam

Sahra sa...

Grattis på födelsedagen!

Martina sa...

Sis-
Tack finaste syster! Saknar dig.
Stora kramar

Martina sa...

Mam-
Tack min älskade mamma för gratulationer och för all värme och kärlek!
Stora kramar

Martina sa...

Sahra-
Tack sa mycket!
Kram