torsdag 8 mars 2012

TA SEDEN DIT MAN KOMMER


Skrev det här inlägget för flera dagar sen men det blev visst inte av att jag postade det så jag gör nu istället.

Ta seden dit man kommer...

Det gör vi verkligen! För vad är inte svenskare än svenskt om inte tacos till middag en fredagskväll och Melodifestivalen, eller Mello som alla säger nu för tiden, en lördagskväll?!

Vi fick till och med uppleva Sean Banan, bara en san sak! Tycker helt klart att han borde ha vunnit över den deprimerande barfota sangaren som sag helt galen ut. Sean Banan var ju i alla fall riktigt rolig!




4 kommentarer:

Sahra sa...

Flinck ser ut som djävulen. Han har tom horn i pannan. Såg du det?
Sean Bananlåten är en jäkla plåga som är omöjlig att få ur huvudet när man hör den. Hopplöst. Ska bli kul med finalen på lördag. Tycker jag tralala. ciao

Martina sa...

Nej, jag missade hornen.
Dom andra låtarna har jag ingen aning om, Flinck och Banan var de ända jag såg.
Vi får väl se vad som går och vinner på lördag!
Kram

Liz sa...

Haha, det ar ju inte klokt! Men det ar ju som du sager, fa fredagen ater alla svenska hushall tacos och lite myyys och sen pa lordagen ar det Mello (?) och lordagsgodis. Sa roligt. Men herregud vad ar det for bidrag som dom kommer med? Ute for att chockera och vara lite annorlunda eller? Nu har jag ju inte hort nagonting av Melodifestivalen, men jag tycker att jag ser pa FB att alla klagar over att det blir varre och varre for varje ar som gar...

Tacka vet jag forr i tiden, da Sverige brukade ligga med i toppen..

Martina sa...

Liz-
Jag tycker också att det var mycket roligare förr med Melodifestivalen. På den tiden då det bara var europeiska länder med, inte alla öststater som bara röstar på varandra, och framför allt när varje land var tvungen att sjunga på sitt egna språk. Det var ju det som var charmen med Melodifestivalen!
Fast Eric Saade var ju söt förra året!
Kramar