fredag 30 mars 2012

JAG SER DET SNÖAR!


När jag klev upp ur sängen för ett litet tag sen sa regnade det utanför fönstret. Inte sa uppmuntrande direkt, speciellt när jag fick höra av S pa telefonen igar kväll att det hade varit 24 grader varmt i Nice igar.

Och alldeles nyss sa svarade jag pa sen kommentar och skrev att varen verkar ha kommit av sig här i Sverige.

Men det är värre än sa, för när jag bara ett litet ögonblick senare tittar ut genom fönstret sa ser jag att det snöar! Och inte lite heller, stora fluffiga snöflingor faller fran himlen...!

Vintern är tillbaka. Suck.




2 kommentarer:

Saltistjejen sa...

Oj!! SNÖ? Ja det känns lite avlägset nu det håller jag med om. Men det ligger väl inte kvar så länge när det kommer i mars/april väl? Fast visst, det är ju en bra bit från ert väder till det i Nice...
Ni får försöka njuta av andra saker i Sverige som man saknar när man inte är där. :-)
Hoppas det inte känns lika tungt allt omkring er utan att ni också har tid för lite "roliga" och mysiga stunder.
Kram!!

Martina sa...

Ja, det kändes lite overkligt med snö nu, men a andra sidan är det väldigt mycket som känns overkligt.
Jo visst har vi trots denna svara period haft det väldigt mysigt tillsammans ocksa.
Kramar