söndag 25 mars 2012

UPP-OCH-NER


Allting känns lite upp-och-ner just nu. Minst sagt.

Mycket känns overkligt och hela situationen är svar att greppa.

Som det faktum att jag om bara nagra dagar aker upp till Sverige igen. Och bara stannar i 3 dagar. Att jag endast en vecka efter det att jag har kommit hem igen ater aker upp till Sverige. Och att vi en vecka efter att ater kommit hem fran Sverige aker iväg till Mexico. Att vi inom loppet av tva veckor har tva begravningar att ga pa. Att jag inom loppet av tva manader blir moster! Och att min lilla "bebis" firar 10 ar om drygt en manad.

Mycket att organisera och planera...

Bild fran google.

4 kommentarer:

Saltistjejen sa...

Ja du livet blir ju ofta såhär. Inte alls som man tänkt eller trott. Men det är bara att "åka med". Hoppas att det inte ska kännas allt för tungt för er nu bara. Men det är svårt med sådana här saker. Att förlora de som står en nära är det värsta och jobbigaste. Hoppas ni kan finna styrka hos varandra och i de positiva saker ni ändå får uppleva nu den närmaste tiden.
Kram!!

Liz sa...

Ja herregud, vad mycket du har nu att tanka pa. Tackochlov ar resan till Mexico var planerad och att ni anda kan fullfolja den da det ar efter begravningarna. Aven om det ar otroligt stressigt nu innan, kan det nog vara valdigt skont att bara fa komma bort, sola och bada och umgas med S och barnen. Ta er tid for varandra och bara vara..det kommer du behova!!

Ja fattar du att vara "sma" blir 10!! Cassie fyller ju nasta helg redan. Annu har vi inte hort nagot annat sa vi raknar absolut med att vi aker till San Diego. Ska bli underbart att komma bort och se nagot annat!

Kram

Martina sa...

Saltistjejen-
Det är sa sant allt det du skriver. Det blir inte alltid som man tänkt sig och det är bara att aka med.
Just nu känns allting sa overkligt och som om man befinner sig i nagot konstigt vakum. Svart att greppa och ta in allting.
Men visst har vi mycket stöd av varandra trots avstandet och vi försöker absolut fokusera pa det positiva i livet.
Kramar

Martina sa...

Liz-
Jo efter en hel del reflektion och i samförstand med mamma sa blir det nog trots allt väldigt bra för oss att komma iväg pa semester ända. Jag tänker ju förstas mest pa S och pa barnen att de verkligen behöver komma iväg och göra nagot roligt och byta miljö lite.

Jag hoppas verkligen att ni kommer iväg till San Diego, ni behöver ocksa fa byta miljö och göra nagot roligt ett tag! Det kommer ju verkligen bli en toppenfödelsedag för Cassie! Jag har ännu inte hunnit med att planera nagonting för Emmas födelsedag...
Kramar