tisdag 13 mars 2012

KROKODIL I ASK





I den här lilla asken lag en av alla mina fina födelsedagspresenter som jag fatt. Den här var dock den som jag fick just pa min födelsedag igar. Andra fick/köpte (en väska och ett armband) jag tidigare och nagon kommer jag att fa senare (en ny kamera förhoppningsvis).

Vad som lag i asken och bilder pa de andra presenterna far ni se senare. Jag har helt enkelt inte hunnit ta nagra bilder pa dem ännu. Ska försöka fa till lite finare bilder än dem här pa asken, dom var ju riktigt dassiga. Längtar efter en ny kamera...

Anyway, jag fick en lugn och mysig födelsedag tillsammans med min lilla familj även om vi inte gjorde nagot speciellt eftersom det var vanlig vardag och barnen skulle i säng och vi var trötta. Jag och S skulle mysa i soffan framför en bra film, men det dröjde inte länge förrens vi bada somnade! Fast det var ju mysigt ända.

Och, sa fick jag manga jättefina födelsedagshälsningar via blogg, mail, facebook, post, telefon... fran alla mina langväga vänner, kontakter och familj. Tack alla, det värmer verkligen!

4 kommentarer:

Saltistjejen sa...

GRATTIS på din födelsedag!!!!
Låter som du fick en riktigt fin sådan! När man fyller en vardag blir det oftast lite enklare. Särksilt då man har barn. men det kan ju vara supermysigt ändå!
:-)
Kram!

Liz sa...

Ser ut som om du fick fint paket och som om du har annu mer att vanta! Perfekt!! Later skont att ni iallafall bada somnade i soffan. Inte sa kul om du varit installd pa mysig filmkvall och S somnar pa en gang..:)

Jag forstar att det blev sent idag, hoppas att allt gick bra hos ogonlakaren, vi hors en annan dag. Bara att ringa nar du har tid, jag kommer vara hemma. Stor kram!!

Martina sa...

Saltistjejen-
Tack sa hemskt mycket!
Ja, precis som du säger, med bade barn och vardag sa blir det ju oftast lite enklare men mysigt ända!
Kramar

Martina sa...

Liz-
Jo, det blev mysigt trots att vi inte direkt firade sa mycket. Som sagt, vardag, barn och sa var vi alla väldigt trötta plus att jag inte direkt är pa nagot större humör för ett stort firande just nu.
Ska verkligen försöka hinna med skype ikväll!
Kramar