lördag 31 mars 2012

HEJDA SVERIGE


Jag och mamsen hade, trots allt, en jättemysig mamma-dotter dag inne i stan igar.

Vi gick runt i en massa affärer och bland annat tittade vi in hos fina Maria i hennes nyöppnade Marietti-butik som ligger i Stockholms senaste och chicaste galleri, MOOD.



Sen sa blev det lunch i NK's matsal.

Nasi Goreng. Gott, men starkt.
Inte världens bästa bild. Men världens bästa mamma.

Efter manga timmar kom vi hem med manga kassar och var ganska trötta. Shopping är motion!

Vi hade en mysig kväll hemma innan det var dags att krypa i säng för att fa nagra timmars sömn innan klockan ringde.

När jag ställde mobilens alarm stog det att jag hade 4h20 minuter innan det ringde. Och än mindre blev det för under de fa timmarna jag hade pa mig att sova lyckades jag vakna flera ganger.

Sa det var ju inte direkt pigga som vi tog oss ut till Arlanda genom snöstormen (!!) i morse.




Hej da för den här gangen snöiga Sverige!

4 kommentarer:

Sahra sa...

Vilket skitväder. Verkligen. Lyllo dig som nu är tillbaka i Niceo ch förhoppningsvis värmen. Låter som en härlig dag med mamma. Kvalitetstid när den är som bäst. Fika, shopping, samtal. Kram

Martina sa...

Ja det var verkligen en snabbvisit i Sverige, onsd-lörd, men en massa kvalitetstid. Jättemysigt, trots allt.
Kramar

Mam sa...

Ja mitt hjärta till slut så fick vi vår egna dag tillsammans i stan med shopping, mat och mys. Kramar från mam

Martina sa...

Ja det var sa mysigt! Och i sommar blir det en spa-dag! Kramar