lördag 12 maj 2012

HELG MED KALAS


Trodde att det var fel pa klockan igen när jag vaknade och den visade pa 8.44 och jag inte ens hade hört när S gick till jobbet. Men jag far väl fortsätta att skylla pa jetlagen.

Pa förmiddagen hämtade jag upp en kompis till Emma och skjutsade dem bada till en födelsedagsfest pa Lasergame.

Efter det att vi lämnat av smatjejerna där sa gick jag och Bianca och handlade lite innan vi akte hem igen.

Nu har Bianca hjälp mig att rensa lite ogräs medan jag städade badrummen, Emma och hennes kompis är tillbaka och leker tillsammans och nu ska jag ställa mig och baka nagra kakor och förbereda godispasar tills i morgon da Emma ska ha födelsedagsfest i "Bois des Lutins" (Om ni vill se vad man kan göra för nagot roligt där kan ni klicka pa länken och den klicka pa fotot). Det vill säga, om meterologerna har fel och det inte blir regn som de har förutspatt.

Emma och Eva

Inga kommentarer: