måndag 14 maj 2012

SÄLLSKAP I SÄNGEN



Emma sover verkligen inte ensam i sin säng.

Alla de här sma sötisarna far sova tillsammans med henne varje natt. Var och en har ett väl utvalt namn och är mamma eller bebis till nagon annan. Och när vi reser bort tar hon med sig tre stycken varje gang och hon är mycket noggrann med att det varje gang är olika som far följa med.

Den senaste medlemmen i familjen är apan Kiko, längt till vänster, som hon köpte för alldeles egna pengar när vi var i Mexico. Hade Emma fatt bestämma själv sa hade hon kommit hem med bade en rocka, en sköldpadda, en ödla och en haj ocksa. Men da maste hon nog spara till en dubbelsäng ocksa!


2 kommentarer:

Saltistjejen sa...

HAhaha! Så sött! kanske får de bli en King Size Bed till henne...? ;-)
Jag hade också namn på alla mina gosedjur då jag cvar barn. Men de flesta sov inte i sängen med mig utan i min gamla babysitter samt på andra ställen i mitt rum. Hade enbart 3 av mina favoritdjur med mig i sängen när jag sov. E har en björn som är hennes favorit, men det är bara vissa kvällar hon MÅSTE sova med den. Däremot MÅSTE hon sova med sin napp!!! Den har vi inte tagit bort än. Hon får nog ha den lite till på nätterna.
Kram!

Martina sa...

Saltistjejen-
Ja, det skulle nog blir bra en King Size!
Ja, nappar det hade bada mina barn när de var sma. Det kunde de absolut inte vara utan, varken pa dagen eller pa natten.
Emma hade ett helt hav med nappar i sängen sa att hon alltid skulle kunna fa tag i nagon om hon vaknade pa natten!
Kramar