söndag 27 maj 2012

MIN MAMMA


Idag, när det firas Mors Dag i Sverige, tänker jag självklart extra mycket pa den bästa mamman i världen, min mamma!

Det finns inte ord för att beskriva hur stolt och tacksam jag är för att just du är min mamma. Snäll, generös, varm, hjälpsam, öppen, stöttande... jag skulle kunna halla pa hur länge som helst.

Du gav mig den bästa barndomen man kan tänka sig och du fanns alltid till hands som bade stöd och gränssättare, men samtidigt har du visat stor tillit och gett mig den otroliga friheten att upptäcka världen som jag alltid varit i behov av.

Idag är du inte bara en underbar mamma, men ocksa en vän och den bästa mormor man kan tänka sig!


Bild fran google.

7 kommentarer:

Sis sa...

Jag instämmer i ALLT du har skrivit! Rinner en liten tår nedför kinden när jag läser dina fina ord för jag känner sådan tacksamhet över vilken tur vi har som har en sådan fantastisk mamma! All kärlek till vår fina mamma!

Mam sa...

Jag kan bara säga tusen tack för fantastiskt värmande ord, det betyder så mycket för mig.
Mycket, mycket kärlek till mina fina flickor.

Martina sa...

Sis-
Jag vet att du känner likadant som mig! Vi har verkligen tur som har en san fin mamma.
Och idag far även du bli firad som mamma och jag är säker pa att du ocksa kommer att vara en fantastisk mamma!
Stora Kramar

Martina sa...

Mam-
Du vet hur vi känner och att det verkligen kommer fran hjärtat. Längtar efter dig.
Stora Kramar

Saltistjejen sa...

Å så fint!!

Liz sa...

Sa harligt att ni har en san fin relation!! Fint skrivet och jag vet att det kommer fran hjartat! Stor kram till Karin och aven till dig, men du far ju igen vanta nagra dagar till tills du blir firad!

Martina sa...

Saltistjejen-
Tack!

Liz-
Ja det är verkligen värdefullt med en san fin relation.
Kram