torsdag 10 maj 2012

INTE UNDER TÄCKET


Nej, jag har inte gömt mig i sängen med täcket över huvudet.

Men i morse hade jag bra gärna velat stanna kvar i sängen och bara tycka synd om mig själv hela dagen. Men det gar ju inte, det är ju bara att köra pa. Eller...helst inte köra pa nagonting mer!

Dagen startade med att när jag gick för att betala Emmas matsalsavgift för den här manaden sa upptäckte jag att Emmas lärare missat att ge henne ansökningsblanketten för matsalen till nästa läsar. Och sista dagen var igar. Hmm...

Sen for jag ner till bilfirman för att lämna in nagra papper, sen till banken och sen handla nagra smasaker.

Väl hemma var det bara att fortsätta att beta av stryk- och tvättberget och plocka sa mycket som möjligt.

Sen hämta upp Bianca och lite senare Emma.

Pa kvällen bakade jag en kaka och förberedde för Emmas födelsedagsfirande i klassen i morgon. Och sa läxor, mat och allt annat.

Och nu sitter jag här och fixar med alla papper som jag göras i ordning och lämnas in tillsammans med ansökningsblanketten för matsalen.

Sa nu vet ni att jag inte ligger under täcket och varför jag fortfarande inte hunnit visa nagra bilder fran var semester. Men det kommer. Imorgon. Kanske. Förhoppningsvis.

2 kommentarer:

Saltistjejen sa...

Vilken dag!! Himmel! Först krocken och sedan allt annat uppepå det. Hoppas att denna dag är bättre och att det blev bra med Emmas födelsedagsfirande!
Kramar!!!

Martina sa...

Idag har jag varit ganska sa trött, men inga olyckor eller andra "katastrofer" tack och lov.
Emmas födelsedagsfirande i klassen hade varit jättebra.
Stora kramar