torsdag 31 maj 2012

NY DAG NYA TAG


Tänk vad lite sömn kan göra gott för kroppen. Och lite grönt te. Och lite efferalgan (alvedon).

I morse när jag vaknade kände jag mig mycket bättre igen.

Sa det nu är det full fart igen.

Kors i taket, idag har jag tvättat alla fönster!
Sa det lär snart bli regn.

Kanske, kanske är min bil snart klar pa verkstaden sa att jag kan hämta den i morgon?!
Tva veckor utan bil pa höjderna i Nice är som New York utan hissar.

Och kanske, kanske kommer vi snart att fa tillbaka vara soffor?!
Med tanke pa att vi köpte dem i september förra aret och bara har kunnat använda dem i tva manader sa känns det som om det vore pa tiden.

Här är en till som det var full fart pa i morse. Hon hann till och med ga ut och blasa lite sapbubblor innan vi gick till skolan!

2 kommentarer:

Saltistjejen sa...

Vad duktig du är! Vi har faktiskt aldrig tvättat våra fönster. Jo insidan såklart men inte utsidan. DET kan vi inte. Så du kan ju gissa att de är smutsiga. Man kan anlita fönsterputsare såklart men vi har inte riktigt gjort det för det varit rätt dyrt...
Hopas verkligen sofforna kommer snart för att inte tala om bilen!!! haha utan hissar i New York ja, det var en bra liknelse....!
KRAM!

Martina sa...

Kan man öppna era fönster?! Knäpp fraga kanske, men pa hotell i USA (i alla fall de jag har bott pa) kan man ju inte öppna fönster. Antar att det är för att det är sa högt upp?

Vi har manga stora (fran golv till tak) glasdörrar men det är ju i alla fall inte som i Sverige med dubbla fönster tack o lov annars blir det ju verkligen jobbigt när man ska tvätta dem.

Ja, vi far väl se när vi far sofforna och bilen.... SUCK!

Det har i alla fall inte regnat idag!
Kram