söndag 23 september 2012

SEXFILM


Pa senare tid har det gjorts flera filmer pa samma tema "bara vara sexkompisar och inget mer", vilket ju naturligtvis aldrig funkar nagot bra, de far känslor för varandra och bli kära bla, bla, bla.... De flesta av de här filmern; "No Strings Attached", "Love, and other drugs", "Ugly Truth"... tycker inte jag är speciellt bra.




Men den senaste i raden som jag sag häromkvällen, "Friends with Benefits" var faktiskt riktigt rolig. I och för sig väldigt förutsägbar, men rolig! Jag är inget fan av Justin Timberlake men Mila Kunis är jättesöt!


Sa funderar ni pa nagon av de här filmerna, välj "Friends with Benefits"!

4 kommentarer:

Channal sa...

Hej! Har läst ikapp lite i din blogg! Fina döttrar du har! Jag gillar Nice, ett perfekt ställe! En häftig stad! Har varit många gånger i Antibes! Min mans dotter bor där! Men först bodde hon just i Nice! Vi ska dit igen i oktober, längtar!!

Nå köpte du de bluffsvenska citronmuffinsen?
KRAM Anna

Lotta sa...

Såg "Friends with benefits" nyligen - den är fin och charmig!

Ha en fin början på veckan.

KRAM!

Martina sa...

Channal-
Välkommen hit! Och tack för komplimangen!
Har sett dig inne pa manga av de bloggarna som jag läser, ska ga in och kika pa din ocksa.
Kul att du känner till Nice/Antibes sa mycket och att du snart kommer hit igen!
Haha, nej det blev inga bluffsvenska citronmuffins men nästa gang jag är i Sverige tänkte jag testa "riktiga svenska citronmuffins"!
Kramar

Martina sa...

Lotta-
Ja, visst var det lite söt!
Ha en bra vecka du med!
Kram