lördag 1 september 2012

MUG SHOTS


Idag kom vi äntligen iväg för att, och lyckades, ta nya passfoton till barnen! Men varför blir man aldrig bra pa dessa passfoton?! Det spelar ingen roll om man gar till en riktig fotograf, far fotot taget direkt hos polisen (som det är i Sverige) eller tar fotona i en automat, de blir lika hemska varje gang anda. Och förbudet att man inte far le gör ju inte saken bättre direkt. Alla dessa passfoton ser ju ut som om man blivit arresterad av polisen och de har tagit mug shots!

Skyldig nummer 1.
Skyldig nummer 2.
När vi sen äntligen hade passfotona i handen sa gick vi vidare och shoppade lite bade pa H&M och pa Sephora innan det blev dags för en glasspaus.


Och sen när vi var klara med alla vara ärenden i Cap3000 sa kom Emma kompis Mias farmor och farfar och hämtade upp henne och jag och Bianca akte hem igen.

Nu ska jag alldeles strax aka till Villeneuve-Loubet och hämta upp Emma igen!

2 kommentarer:

Sis sa...

HAha får man inte le... det får man nog i Sverige, eller? Ja de såg lite ut som mug shot måste jag erkänna. Puss

Martina sa...

Sis-
Njae, jag tror inte det men är inte säker. Hursumhelst sa blev ju inte jag direkt snyggare pa det passfotot jag gjorde i Sverige.
Kramar