torsdag 21 juni 2012

SISTA BILDERNA (MEXICO)


Här kommer de sista bilderna (äntligen) fran var resa till Mexico i april/maj 2012. Det var verkligen en helt underbar resa med manga fantastiska upplevelser! Vi hade tva jättemysiga veckor tillsammans hela familjen och efter ett mycket tufft ar var det mer än behövligt att fa komma bort lite och tänka pa nagot annat.









Pa hotellet fanns ett "Kids Spa"! Dit gick tjejerna för att göra nagra flätor i haret.





Som sagt, det var tva jättehärliga veckor som vi spenderade pa Riviera Maya i Mexico! Den langa hemresan började jag ju att skriva om i ett inlägg precis när vi kommit hem sa den kan ni se/läsa om här.

Nu längtar vi redan till nästa langresa, vart det nu än kan tänkas bli nagonstans! Jag har en liten idé... Det blir nog nagonstans där vi redan har varit...!

2 kommentarer:

Saltistjejen sa...

Tack för att du delat med dig av era härliga bilder!
jag längtar till stränder och hav när jag ser era bilder och hr är det heat wave nu så det är som en bakugn. DÅ vill man helst inte vara inne i staden hu och Pu men så är det. Vi är här. I värmen och hettan. Jag håller mig dock inomhus så mycket det går haha!
KRAM!!!

Martina sa...

Jag förstar att du längtar efter stränder och framför allt hav nu när ni har det sa varmt i NY!
Glad midsommar!
Kramar