tisdag 26 juni 2012

VAR DAG


Ikväll för 17 ar sen var jag ute pa en nattklubb nagonstans i Nice. Jag satte mig pa, vilket jag inte hade nagon aning om, en mans reserverade plats.

Fyra veckor senare förlängde jag min séjour i Nice med ytterligare en vecka.

Tva manader senare satt jag pa planet mot Nice för andra gangen i mitt liv.

Fyra manader senare kom "mannen" och hälsade pa mig i min studentlägenhet i ett -20 grader kallt och snötäckt Växjö.

Knappt ett ar senare flyttade jag ner till Nice.

Och ännu tre ar senare ringde klockorna i Sollentuna Kyrka och "mannen" blev officiellt Mannen i mitt liv.

Drygt ett ar senare föddes var första prinsessa.

Och knappt tva ar senare kom den andra prinsessan.

Idag är allt det här historia.

Min historia.

Vart liv.




6 kommentarer:

Saltistjejen sa...

ÅÅÅÅ GRATTIS!! Underbara bilder! Och ja visst är livet bra härligt!
:-)
KRAM!

Liz sa...

Underbart! Stort grattis till era 17 ar tillsammans! Helt otroligt och tank, jag kanner inte till historien om natt klubben, du maste beratta nar vi hors per telefon! :)

Jattefina bilder av er bada och den pa tjejerna ar ju bara sa harlig!!
Stor kram min fina van!

Mam sa...

Grattis, grattis ni är så fina. Nattklubben visste jag om men inte stolen. Tänk att det alltid finnas nya saker att höra.
Kramisar i mängder från Mam

Martina sa...

Saltistjejen-
TACK! Ja, livet är härligt med ibland gar det alldeles för fort!
Kramar

Liz-
TACK! Va, känner du inte till den historien?! Det trodde jag att du visste att vi träffades pa en nattkubb, hur klyschigt det än later, sa var det sa var historia började! Far berätta alla detaljer vid ett senare tillfälle!
Kramar

Mam-
Tackar sa mycket! Nähä, visste du inte?! Jag far väl berätta alla detaljer för dig ocksa nagon gang.
Kramar

Sis sa...

Jag visste om både nattklubben och stolen! 17 år Ojoj tiden går, själv ligger vi 10 år minus där. Puss lillsyrran

Martina sa...

Sis-
Ja, som sagt tiden gar... mycket har hänt pa 17 ar och mycket har man varit med om!
Kram