lördag 8 december 2012

FISKBEN





Idag blev det fiskben i haret.

6 kommentarer:

Saltistjejen sa...

Så snyggt!!!
:-) Önskar jag också kunde fläta fiskbensfläta.

Mam sa...

Oh, vilken jättesnygg fläta Bianca tycker mormor

Sis sa...

Vad snyggt!! Bra jobbat att du lärt dig, då är väl Bibi glad :)
Kram

Martina sa...

Saltistjejen-
Det är faktiskt väldigt enkelt att göra en fiskbensfläta!
Kram

Mam-
Ja visst var det fint!
Kram

Sis-
Som sagt, det är faktiskt enkelt att göra!
Kram

Liz sa...

Sa fint!! Kul med nagot nytt och lite annorlunda. Jag har kunnat gora dessa men det var evigheter sen, sa jag tror att jag far kika pa nagon youtube video eller nat for att "lara mig" igen. Det ar ju supersnyggt, men svart att gora pa sig sjalv. Jag kan knappt gora vanligt flata pa mig sjalv..
Kram

Martina sa...

Liz-
Ja, jag tycker att det är jättefint med fiskbensfläta! Jag är ju urkass pa att göra fina frisyrer men en fiskbensfläta ser ju mycket mer avancerat ut än vad det verkligen är att göra.
Kramar