måndag 3 december 2012

NY VECKA


Idag är det en ny vecka. Nya tag och nya möjligheter. Att hoppas pa att den ska bli lugn är nog att hoppas för mycket, men kanske kan vi atminstone hoppas pa en vecka utan drama.

När jag steg upp i morse var det kallt ute, jag var trött och jag jag hade helst velat stanna kvar i sängen. Sa för att samla kraft och energi till den nya veckan stannade jag upp nagra minuter och tog in var vackra utsikt och den fina soluppgangen som vi bjöds pa denna mandagsmorgon.





9 kommentarer:

Miss Marie sa...

Ja, oj, vi får hoppas din vecka blir bättre än gårdagen! Den där soluppgången är så härlig!

Martina sa...

Miss Marie-
Ja det hoppas jag pa! Ja lite piggare blir man ju när man ser en san soluppgang pa morgonen.
Kram

Annika sa...

Vilken underbar utsikt du har!!
OCH vilken uppgång.
NU ska jag läsa om din gårdag.
ANtar att den inte blev som väntat :-(
Kram!

Martina sa...

Annika-
Ja den är underbar. Svart att tröttna!
Nej, det blev inte riktigt som planerat...
Kram

Martina sa...

Annika-
Ja den är underbar. Svart att tröttna!
Nej, det blev inte riktigt som planerat...
Kram

Liz sa...

Sa vackert och sa snyggt fotat! :)
Hoppas verkligen att veckan blir battre. Kram

Martina sa...

Liz-
Ja när man vaknar upp till en san vy sa blir man glad och far energi!
Jag hoppas ocksa pa en bättre vecka!
Kramar

Lotta sa...

OMG - vilken utsikt!!! Helt ljuvlig.

Stor kram och tack för att du delar med dig av det här vackra!

Martina sa...

Lotta-
Ja, den är ljuvlig att inte bara vakna upp till men även att njuta av hela dagen!
KUL att du gillar bilderna!
Kramar