onsdag 19 december 2012

GRATTIS PAPPA



Nästan 20 ar har gatt sedan jag kunde fira din födelsedag tillsammans med dig sist. Men inte ett ar gar utan att jag tänker pa dig och saknar dig extra mycket varje 19:e december. Din födelsedag. 

Vi fick alldeles för fa ar tillsammans och mina barn fick tyvärr aldrig chansen att lära känna dig vilket känns ofantligt sorgligt och ledsamt. Men ingenting, inte ens sorgen och saknaden, kan ta ifran mig de minnena som jag har av dig och allt det som vi hann uppleva tillsammans.

♥ Grattis Pappa ♥

9 kommentarer:

Miss Marie sa...

Jag är så glad att mina föräldrar får uppleva Alfred och hans kusiner, det är verkligen inget man ska ta för givet! Tror nog din pappa finns nånstans o ser er nu i alla fall...

Martina sa...

Miss Marie-
Nej verkligen inte, uppskatt och njut av det sa mycket du kan!
Kramar

eastcoastmom sa...

Tänker på dig. Kramar.

Sis sa...

Läste ditt inlägg sittandes i bilen på parkeringen utanför Väsby centrum, Alva sov och jag stannade bara upp... tårarna strömmade nerför kinderna. Fint inlägg och fin bild på er! Jag minns dagen så väl när du kom hem och jag frågade mamma hur jag skulle vara och vad jag skulle säga (var ju inte så gammal) och hon sa att jag bara kunde krama om dig som vanligt så vi satt i den senapsgula soffan på Minkan och du grät.... Jag minns den dagen väldigt väl! Älskar dig och längtar tills vi ses! Systeryster din

Martina sa...

Eastcoastmom-
Tack fina.


Sis-
Och pa mig rinner tararna när jag läser din kommentar.
Jag har inget som helst minne fran den händelsen och dagen, liksom fran det mesta fran den perioden.
Älskar dig med och det ska bli sa mysigt att fa se dig och din familj igen!
Kramar

Liz sa...

Vannen! Det ar sorgligt att han inte fick uppleva dina barn och din familj, men som du sager, minnena kan ingen ta ifran en. Tanker pa dig lite extra och skickar en extra stor kram. Tyvarr sag jag ditt skype meddelande alltfor sent, var och skjutsade Cassie till en kompis nar du skrev och sag det inte forren jag kommit hem over en timma senare..Himla tidsskillnad.. Hoppas pa en stund imorgon kanske? Ska forsoka vara inloggad och hoppas att du hor av dig om du har tid en stund.
Kram

Martina sa...

Liz-
Tack min fina vän!
Jag ska försöka fa lite tid till skype ikväll, men jag lovar inget för jag har MYCKET att göra innan fredag kväll.
Kramar

Annika sa...

Vilken underbar bild, och vilken underbar kommentar från din syster ovan.
JAG känner mig rörd.
Hur gammal var din syster då du kom?
OCH hur gammal var DU?
Om du tycker att frågorna är för privata behöver du inte svara.
Förstår att du saknar din pappa jättemkt.
stora bamsekramar från mig!!!!

Martina sa...

Annika-
Min syster är 8 ar yngre än mig. Det var väldigt stor aldersskillnad när vi var barn, men nu spelar det ju ingen roll.
Stora kramar tillbaka