måndag 31 december 2012

SISTA MORGONEN I NICE


Sista morgonen, för det här aret, vaknar vi upp i ett soligt Nice!




Sista dagen pa aret... Det är egentligen hög tid att summera upp 2012, göra bokslut, arssammanfattninger, aterblickar, lista bra vs daligt för det gagna aret och gud vet allt. Men det finns ingen tid för nagot sadant för mig idag. Jag maste skynda mig att packa upp och röja här hemma sa att vi i kväll kan ha vart lilla nyarsfirande/julfirande. Det blir inget stort galej, bara jag, S, barnen och svärmor. Lugnt och skönt. Precis vad vi behöver.

Nästa blogginlägg kan komma 2013 eller sa hinner jag kanske med ett till innan tolvslaget. Vet ej. Sa jag passar pa att redan nu önska er alla

ETT RIKTIGT GOTT NYTT AR 2013!

2 kommentarer:

Maria at inredningsvis.se sa...

Vilken härlig blogg du har:) tänkte följa men din bloglovin-knapp funkar inte:(

Om du gillar inredning kan du kolla in min blogg:)

Gott nytt år

LOVE Maria från inredningsvis.se
(sweden)

Martina sa...

Maria-
Tack, vad roligt att du tycker om min blogg!

Försök igen med bloglovin, nu ska det fungera!

Klart jag gillar inredning! Ska absolut kika in pa din blogg.

Gott nytt ar!
Kramar