fredag 11 januari 2013

FLASHBACK FRIDAY - PROMENADE DES ANGLAIS


I förra veckan när det fortfarande var jullov och jag och tjejerna bara var hemma och slappade sa akte vi ner till stan en förmiddag och gick och strosade pa härliga Promenade des Anglais och njöt av det fantastiskt vackra och varma vädret.

Eftersom jag inte hunnit att lägga upp bilderna fran var lilla promenad ännu sa tyckte jag att de kunde passa bra idag som den här veckans Flashback Friday. För det finns väl ingenting som säger att en aterblick nödvändigtvis maste ta en flera ar tillbaka i tiden?!

Känns det okej, men en "kort" flashback sa häng med pa var bildbombade promenad pa Rivierans mest kända Promenade!

Det vackra operahuset i Nice, sett bade fran fram- och baksidan.
Julen var fortfarande kvar i Nice i förra veckan.
Dock lite för sent, eller extremt tidigt, att posta sitt brev till jultomten!

Vy bort mot hamnen och Mont Boron.
Vy bort mot östra Nice och flygplatsen.


Vissa är inte frusna av sig minsann!












4 kommentarer:

Mam sa...

Så jättefina bilder från Nice och vilka fina tjejer som är med. Nu är det bara en månad kvar tills jag kommer ner. Kramisar från mam

Martina sa...

Mam-
Tack!
Vi längtar jättemycket!
Kramar

Liz sa...

Vilka fina foton av er alla tre och vad kul att se lite mer av Nice! Vilket underbart foto med bordet dukat for tva pa stranden...svart att hitta mer romantiskt stalle!
Mysigt! Harligt att din mamma kommer ner snart! Kramar

Martina sa...

Liz-
Tack, vad roligt att du tyckte om bilderna! Vad glad jag blir!
Ja det ska bli jättekul när hon kommer ner!
Kramar