måndag 28 januari 2013

MANDAGS SYNDROMET



Vanligtvis brukar jag inte lida av "I hate Mondays"-syndromet, jag brukar tycka att det är ganska skönt med mandagar faktiskt. 

Men inte idag.


Idag hade jag helst velat dra täcket över mig och ligga kvar i sängen hela dagen. Atminstone slippa ga ut genom dörren.

Men tyvärr funkar det ju inte riktigt sa.


Det är bara att bita ihop och köra pa. 

Barnen maste ju skjutsas till skolorna som vanligt och to-do-listan är alltid lika fullklottrad.

Men jag bestämde mig för att "skolka" fran min träning idag.

Istället ska jag göra mig en stor kopp kaffe och börja ga igenom barnens kläder och skor.


Ha en bra mandag!

6 kommentarer:

Sahra sa...

De var bra. Haha. Särskilt den där sista med kaffet stämmer in väldigt bra på mig

eastcoastmom sa...

Nä jag har heller inget problem med måndagar, gillar att ta mig an en ny vecka! Men det var bra skrivet!!!

Channal sa...

Underbara helgbilder! Önskar att vi hade samma temperatur som er!! Älskar Nice och Antibes! Så vackert... blir glad av dina bilder!

Jag är alltid ledig på måndagar... sköna dagar!

Du ska ha en bra start på veckan!
KRAM Anna

Martina sa...

Sahra-
Det har blivit nagra koppar idag... Seg dag.
Kram

Eastcoast-
Idag var en riktigt seg och trött mandag som aldrig förr. Don't like. Mer kaffe!
Kram

Channal-
Vad roligt at du tycker om mina bilder och att jag kan göra dig glad!
Jag förstar att du gillar mandagar!
Önskar dig en bra vecka!
Kramar

Annika sa...

Den här måndagen kan jag inte klaga på, ingen skola, Inte imorrn heller. Teacher workdays.
TACK för det.
Måndagar är inte så kul, men söndagkvällar är ännu värre...
Hoppas dagen är fin!!!
Jag håller med Anna att dina bilder från helgen är underbart fina!
Kram!!

Martina sa...

Annika-
Skönt med en skön mandag.
Vanligtvis tycker jag mandagar är helt okej, men idag var det verkligen inte sa.
Roligt att du tycker om mina bilder!
Kramar