tisdag 15 januari 2013

SISTA JULBILDERNA OCH NYA RESOR


Julen känns nu redan langt borta och i stället för vinter, gran och klappar blickar vi framat mot 2013's alla projekt och förhoppningar.

Som alltid, bestar manga av vara projekt i att planera och boka kommande resor och det är inget undantag för i ar. Vi har en resa, som är bokad sedan länge tillbaka, och som närmar sig med stormsteg nu. Men mer om den kommer ni att fa höra lite senare framöver.

I helgen bokade jag även min och tjejernas nästa resa hem till Sverige där vi, förhoppningsvis, tänker möta varen i ar!

Bild lanad fran google.

Och innan aret är slut sa har vi antagligen, om allt gar som planerat, hunnit med ännu nagra fler resor! När, var och hur far ni veta när det är dags.

Men tills dess sa far ni halla till godo med nagra bilder som jag hittade när jag gick igenom mina foton fran var senaste resa till Sverige i julas.



































6 kommentarer:

Lotta i USA sa...

Å, härliga bilder!! DIn fina mamma också!

Är det månne landet i väster som det bär av till ;) Härligt oavsett och så roligt att planera resor. Ett av mina favoritprojekt.

Tack för att du kollar in hur jag mår. Det är bättre men jag kan fortfarande inte se bilderna på mina marshmallows som jag la upp utan att det känns i magen! Vet inte vad det är....;)

KRAM!!

Liz sa...

Vilka fina foton vannen! Vackra vinterbilder och sa fina foton pa er alla. Harliga foton fran jul och jag maste ju ocksa fraga ar det hemma hos Karin eller Camilla det ar sa snyggt kok?? Suck, vilket fint kakel och flakt jag skymtar dar pa ett foto med Karin och Alva..

Ler lite at er fina snogubbe, lite mer sno att ta av an vad vi hade nar vi gjorde var snogubbe :)!

Resor - ah sa spannande. Antar att det ar ett par langresor pa gang igen..du far beratta mer nar vi hors! Kram sa lange vannen!!

Martina sa...

Lotta-
Ja att planera resor är ocksa min absoluta favoritsyssla!

Haha, jag hade inte skrivit ut det, men den bilden med flygbiljetterna har jag "latat" fran google sa de är lite missvisande. Lovar att berätta framöver om vara semesterplaner. Men det är inte det stora landet i väster, det finns visserligen med i planeringen men inte för i ar.

Skönt att du känner dig lite bättre. Men om du inte ens kan titta pa dina marshmallows sa ska du definitivt inte testa pastareceptet som jag pratade om häromdagen. Det blev väldigt gott, men det var inte nagon lightpasta kan jag säga!

Stora kramar


Liz-
Tack snälla!
Det är hemma hos Camilla.

Haha, om jag ska vara riktigt ärlig sa var det faktiskt inte vi som hade gjort den där fina snögubben! Det var nagon annan som hade gjort den precis utanför där mamma bor och den var ju sa fin sa vi kunde inte lata bli att fota den!

Lovar att berätta om vara reseplaner framöver.
Jag hoppas sa att du ocksa snart har resplaner att berätta om!!!
Stora Kramar

Sis sa...

Fina kort!! Var en mys mysig jul!!
Kram syster yster

Annika sa...

KUL med kommande resor.
Blir också nyfiken.
Vi har inga sådana finplanerade. Ja, i sommar blir det ju norden, men annars vet jag inte...
Spännande med era.
KUL att se lite julbilder. Härliga jul hemma. Vilket fint hus. Din mammas?
kram!

Martina sa...

Sis-
Ja, det var det verkligen!


Annika-
Ja vi hade en riktigt mysig och fin jul hemma i Sverige. Bilderna är tagna bade hos min mamma och min syster och det där lilla huset som du ser är faktiskt ett litet mysigt café.

Ja, jag älskar att planera och genomföra resor! Jag berättar snart!
Kramar