torsdag 3 januari 2013

INSTAGRAM


Nytt ar innebär ju nya projekt och nya möjligheter. Själv kickade jag igang aret med att skaffa Instagram! Sa dags nu, när manga är pa väg att ga ur. Pa grund av ändrade regler, som innebär..?!

Ja, ja, vi far väl se vad som händer. Men jag tycker i alla fall att det är lite roligt med Instagram. Det är ett snabbt, smidigt och kravlöst sätt att dela bilder och kika in hos andra. Och sa är de ju lite kul att man kan följa en mängd olika, mer eller mindre seriösa, kändisar ocksa!

Jag vet ju lite hur det fungerar eftersom barnen har haft det ett bra tag nu. Själv har jag inte kunnat ha det tidigare eftersom jag varken haft en iphone eller en ipod. Men nu har jag fatt överta Emmas gamla ipod da hon helt gatt över till sin ipad som hon fick i julklapp.

Sa har du lust, sa kan du nu följa mig pa Instagram under martinaengwall!


Vi ses pa Instagram!

4 kommentarer:

Sahra sa...

Killarna har instagram, jag har visserligen ett konto, men använder det aldrig. Orkar faktiskt inte följa något mer. Det är knappt jag hinner med bloggarna. Men säkert ett bra sätt att följa ngn som man kanske inte träffar så ofta. Kan förstå att du som utl.svensk har stor glädje av sådana medier
Kram

Martina sa...

Sahra-
Absolut, visst är det sa. Alla dessa medier är ju verkligen guld värt för alla oss som har nära och kära langt borta.
Och det som är bra med Instagram är ju att det inte tar speciellt mycket tid.
Kramar

Annika sa...

Insta är kul.
Verkligen.
Jag finns där också, på Skandigirl.
Ska lägga till dig.
Jag är inte beronde av insta på minsta sätt, men det är lite småskoj!
Sen det där med vem som äger bilderna---???
JUST det...säg det?
Kram!

Martina sa...

Annika-
Som sagt, Instagram behöver ju inte vara sa tidskrävande och känns väldigt okomplicerat. Men kul!
Sa vi ses pa Insta nu ocksa!
Kramar