måndag 22 oktober 2012

MANDAG OCH STRESSIGA VECKAN



Trött är bara förnamnet. 

Men det har jag absolut inte tid med idag. Det är bara att sätta igang kaffemaskinen och dricka nagra extra koppar kaffe och köra igang dagen. 

Jag har en mer än överbokad vecka framför mig med mycket som ska göras och hinnas senast innan fredag kväll da det i ar förlängda (2 veckor i stället för 10 dagar, det tackar vi nya presidenten Monsieur Hollande för) höstlovet börjar. 

Men trots att jag vet att jag har en stressig och jobbig vecka framför mig sa vet jag att den kommer att avslutas pa bästa sätt!

Sa nu är det bara att börja sätta fart.


5 kommentarer:

Miss Marie sa...

Trött, trött, trött... Gäsp. Hoppas du får en fin måndag ändå! :)

Sahra sa...

Andas
Och sedan är det bara att köra

Kram

Martina sa...

Miss Marie-
Tack. Du far ocksa ta en eller flera extra kaffe idag!

Sahra-
Jepp, här körs det pa!
Kram

Annika sa...

OCH nu är det eftermiddag hos er.
Jag hoppas att dagen varit bra, trots allt.
Kram!

Martina sa...

Annika-
Tack.
Jo, jag har fatt mycket gjort sa det känns bra.
Kram