torsdag 11 oktober 2012

STÖRD PLANERING


Som en obotligt organiserare och planerare som jag är, blir jag lite störd när saker och ting ändras. Speciellt när jag har organiserat min dag efter nagon annan som inte har förstatt mycket av planeringen och ringer och ändrar om allting.

Men ibland är det tyvärr inte mycket man kan göra at saken, speciellt inte när man är beroende av personen i fraga, utan bara att go with the flow och göra det bästa av situationen.



Sa det är vad jag ska försöka göra idag, se det positiva och utnyttja dagen pa bästa sätt!

2 kommentarer:

Sahra sa...

Jag är lite av en planerings- och kontrollfreak. Kom det som en överraskning? I mitt jobb gäller det att ha tungan rätt i mun när man ska planera 2500 människors kalendrar. Visserligen inte samtidigt. Jag har ca 50-60 varje vecka som jag har bokat in och det är alltid en ansenlig procent som vill byta tid hit och dit. Skitjobbigt. Men jag gör mitt bästa. Kram. Ha en fin dag.

Martina sa...

Sahra-
Oj, nej det later inte helt lätt! Antar att man maste vara bade bestämd och flexibel.
Kramar