söndag 28 oktober 2012

STOCKHOLM


Var destination igar var naturligtvis Stockholm!




Ett kallt men soligt och vackert Stockholm välkomnade oss igar eftermiddag när vi landade pa Arlanda.



Nu blir det tva veckor med familjemys och svenska godsaker för hela slanten!

Jag kommer att forstätta blogga, dock lite mindre än vanligt da jag inte hela tiden har tillgang till internet och da andra saker toppar prioriteringslistan de här veckorna.

Men förr eller senare kommer ni att fa se bilder. I massor.

6 kommentarer:

Miss Marie sa...

Åh, vad mysigt! Hoppas ni får det bra!

Martina sa...

MIss Marie-
Tack snälla, ja vi ska ha det jättemysigt!

Lotta sa...

Å, njut!!!! Underbart att komma hem och få ta igen lite av det man saknar och längtar efter.

Blir avis!

Kram och ha så roligt!

Lotta

Saltistjejen sa...

Härligt! Njut av Sverige och familjen!

Annika sa...

MMMMYSIGT!!!
NJUT!!
Två hela veckor hemma i stan som är bäst!!
Pratar dina töser svenska?
Ser fram emot bildbomber och annat när tid finnes.
KRAMAR!!!

Martina sa...

Lotta-
Absolut! Mycket är det man saknar, men nu ska jag njuta för fullt!
Kramar

Saltistjejen-
Ja, det ska jag verkligen!
Kram

Annika-
Ja, det är supermysigt! Och jag lovar att jag ska njuta för fullt!
Ja de pratar bada svenska, inte perfekt och med fransk brytning, men de förstår det mesta och klarar sig jättebra.
Ja bilder kommer även om det blir lite mer oregelbundet än vanligt.
Kramar