onsdag 18 september 2013

HÄLSOSTATUS


Handen. Jo tack, den är bättre. Mycket bättre.
Däremot så gör alla dessa tabletter som jag måste ta mig helt galet trött. Och yr i huvudet. Känner mig lite...nerdrogad.

Och när vi ändå är inne på min hälsa så var jag och gjorde ännu ett ultraljud på min ljumske igår. Jag hade hoppats på att kunna börja träna igen, men det tyckte inte farbror doktorn. Minst en månads behandling och vila till. Oh well... nu har jag ju inte många muskler kvar att tappa i vilket fall som helst så jag antar att en månad hit eller dit inte spelar någon större roll.


5 kommentarer:

Channal sa...

Skönt att du är bättre!!

Snart är du helt fit for fight!

StyrkeKRAM!! Anna

Martina sa...

Channal-
Tack snälla!
Kramar

Charlie sa ... sa...

Jätteskönt att du mår bättre!! Det går mot rätt håll.

Jag är helt såld på alla bilder från St. Paul-de-Vence o Grasse. Så himla härligt! Så fina ni är! Vi har varit där och jag skulle vilja hoppa rakt in i dina fotografier och få vara med. Det var alldeles för länge sedan. Älskar att det behåller sin charm och ger samma känsla nu.

KRAM, sköt om dig xx

Liz sa...

Gumman, vad jobbigt att hoften fortfarande inte ar helt bra aven om den ju verkade battre. Kanske ar battre att lyssna pa doktorn och verkligen vila upp dig, speciellt bra att fa ur alla medeciner ur kroppen innan du borjar igen!

Stor kram!

Martina sa...

Lotta-
Ja tack, det är verkligen skönt att handen är bättre igen!

Ja det finns manga pärlor här pa Rivieran! Jag har sagt det förut... säg bara till när du kommer!
Kramar

Liz-
Suck. Som sagt, jag hade verkligen hoppats pa att kunna börja träna igen. Men jag ska absolut lyssna pa läkaren och vänta ett tag till för jag vill ju inte att det ska förvärras igen nu när jag ända är pa god väg.
Stora kramar