lördag 14 september 2013

VAXHOLM


Vi börjar sakta gå mot hösten, men jag är inte riktigt färdig med sommaren ännu.

Måste känna, njuta och tänka mig tillbaka lite till.

Sommarens alla fotografier snurrar som ett oändligt diaporama i mitt huvud.

Snart förvandlas alla varma och färgglada bilder till svartvita minnen. Ungefär lagom tills dess att vi burrar in oss i mörkret och tänder höstens första ljus.

En av sommarens somrigaste utflykter gick till Vaxholm. Inte svårt att förstå att den här staden kallas för skärgårdens huvudstad. Det är verkligen en pittoresk liten sommarstad.

Det var en riktigt mysig dag tillsammans med familjens alla tjejer. Trots att glassen smälte för fort och hamnade i soptunnan!

Jag är inte så bra på att sålla, rensa och släppa... så det blir bildbomb grande. Men det är okej att ge upp innan man har kommit till slutet.







































3 kommentarer:

Sis sa...

Härlig dag!! När jag tittar på alla bilder blir jag alldeles varm inombords och känner ett lugn i magen, mmm fina bilder!! Det ser ut som du har riktigt lockigt hår på en bild, roligt :)
Puss och kram C

Channal sa...

TACK för turen! Det är alldeles för länge sedan jag var på Vaxholm. Måste vara 30 år sedan... var där med mina föräldrar. Så vackert där! Lovely!

Denna sommar kan vi leva på länge!

KRAM!! Anna

Martina sa...

Sis-
Ja, det var verkligen en jättehärlig dag!
Kramar

Channal-
You are welcome! Vaxholm är en riktigt mysig sommarstad som helt klart är värt ett besök!
Kramar