onsdag 25 september 2013

SVERIGEBESÖK


Igår landade mamsen i Nice! Och det bästa med att få besök från Sverige, ja förutom själva besöket såklart, så är det ju alla godsaker som de har med sig och som man som utlandssvensk saknar!

Svenska tidningar, Marabou-choklad och glögg! Nu överlever jag ett tag till!

Mamsen njuter av utsikten.

Vi festade på krabba och rosé igår kväll!

Idag har det varit väldigt mycket vardag med hämtningar och lämningar, men på förmiddagen hann jag och mamma ändå med en skön promenad längs havet.










7 kommentarer:

mammaxtre sa...

Det var presenter helt i min smak. och glögg, det ser jag fram emot. Älskar när vi har glöggtider här hemma i Sverige.

Underbara bilder!

Ha det gott

Charlie sa ... sa...

Å, vad härligt! Mamsen, vara tillsammans, godsaker från Sverige. Vad underbart för er alla. Ja, du vet ju....längtar alltid till Nice!!

Nästa vecka: Stockholm!

KRAM
Lotta

Martina sa...

Mammaxtre-
Välkommen hit!
Jag älskar glögg!! Bara doften är ju underbar.
Kul att du gillar bilderna!
Kramar

Lotta-
Ah vad mysigt, hoppas du far det jättemysigt i Stockholm!!
Kramar

ExPIAtriate sa...

Ah vad mysigt med besok av mamma! Och alla godsaker som man far fran Sverige!
Kram!

Channal sa...

Ser helt underbart ut! Fortfarande strålande sol hos er!! Ha det jättemysigt med mamsen❤

KRAM Anna

Annika sa...

GUD vad härligt med mammabesök!!!
Förstår att du är så glad.
Din mamam tycker säkert det är guld att få komma ner till er så här på höstkanten också.
Ni bor ju sååå fint.
Glögg!!! GÖTT!!!
Vet du att jag drack det hos min syster i förra veckan, hahaha...Kunde inte låta bli.

HA det så mysigt!!
Stora kramar!!

Martina sa...

Expiatriate wife-
Ja det är verkligen mysigt och härligt!
Kramar

Channal-
Ja det är inte högsommar längre, men fortfarande temperaturer runt +25C!
Kramar

Annika-
Ja det är mysigt!
Haha, da är ju du till och med värre än mig! Jag älskar verkligen glögg men jag haller mig nog tills i december.
Kramar