tisdag 17 september 2013

SÖNDAG I TOULON


I söndags åkte vi till Toulon för en heldag tillsammans med goda vänner.

Toulon ligger ungefär 15 mil från Nice och det tar ungefär 1 1/2 timme att köra dit. Trots att det är motorväg hela vägen så är det en väldigt vacker väg med både hav, berg och vingårdar att njuta av. I söndags varken tittade jag eller var ett speciellt trevligt resesällskap dock. Jag sov mest under bilfärden både dit och hem. Men det var skönt och behövligt, för oh my vad jag har sovit dåligt de senaste nätterna.

Men när vi väl var på plats så kände jag mig jättepigg och vi hade en väldigt trevlig dag med en massa god mat, vino och bubbel, och många skratt.

Visst är det såååå trevligt att träffas och umgås igen?!





Jag hann faktiskt knäppa några bilder innan jag somnade på hemvägen igen.

2 kommentarer:

Liz sa...

Haha, vilken rolig bild av barnen idag..:)

Skont att komma ivag lite och umgas med vanner, tanka lite energi!
Kramar

Martina sa...

Liz-
Ungdomarnas sätt att umgas!

Det var verkligen en jättebra dag! Trots att jag var trött och hade ont i handen. Men det var mysigt att träffa vänner och som sagt, tanka lite energi!
Stora kramar