måndag 23 september 2013

HÖSTDAGJÄMNING





2 kommentarer:

Annika sa...

Nu är jag tillbaka i bloggosfären igen.
Kul att komma hit till dig på bloggrundan.
Jag är klar med sommaren 2013 och helt redo för hösten.
Blev så glad då jag kom tillbaks till DC igår och märkte av höst i luften även här.
Men vi har ju så vackra höstar med kyliga morgnar, mkt sol, varma dagar och ljuvliga färger. Den bästa årstiden.
Att vara i norden när det inte var högsommar var också helt ljuvligt. OCH vi hade ju världens indiansommar.
Kramar

Martina sa...

Annika-
Välkommen tillbaka!
Det känns som att vi har gatt om varandra hela sommaren.
Jag tror jag aldrig blir riktigt klar med sommaren..! Och speciellt inte redo för hösten. Vinter i december är mysigt, men resten av aret vill jag ha sommar.
Men, jag ska inte klaga, vi har ju fortfarande soligt och varmt väder här och jag hoppas att det fortsätter ett tag till.
Kramar