söndag 1 september 2013

REDAN SEPTEMBER


Bild lånad från google.

No, go away!

Du kom alldeles för tidigt.

Jag är ju inte klar med sommaren ännu! 

Kan vi spola tillbaka tiden ungefär två månader tack?!

Lika mycket som jag älskar sommaren brukar jag tycka att det är lite skönt när det är dags för skolstart igen. Jag har ju alltid gillat skolan och det här med att organisera upp vardagen och få lite rutiner igen. 

Men i år får jag bara en stor klump i magen och det känns fullständigt omöjligt att sommaren redan är över och att vi måste tillbaka till vardagsrutinerna om mindre än två dagar.

Vill inte, kan inte, går inte.

Det har varit en fantastisk sommar på många sätt och vis. 
Kanske är det därför som jag inte är redo att lämna den ännu?
Det känns lite som att jag befinner mig i en slags bubbla igen. Med en fot i varsin värld.
Men samtidigt i min egna lilla värld.

Men den här gången har jag inget val. 
Jag måste ut.
Snart.

Tidiga stressiga morgnar, hämta-lämna-hämta, läxor...
Jag blir trött bara att tänka på det.

Det enda positiva är ju att vi förhoppningsvis har minst en månad kvar då vi fortfarande kan använda sommarkläderna!

4 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

I know....jag är nog i en bubbla jag med men försöker tänka på allt härligt som väntar....reser till Stockholm igen om några veckor till exempel.

The good news: den härliga sommaren kommer igen.

Stor kram!

Lotta

Martina sa...

Lotta-
Ah, ta med mig till Sthlm!!
Jo jag vet, sommaren kommer igen. Tack för pepp!
Kramar

Liz sa...

Alskade vannen, jag hoppas att skolstarten och vardagen kommer ga bra och att September kommer bli en fin manad for dig!!

Kanske vi kan horas imorgon mandag min tid, har haft daligt med tid i helgen, men tanker pa dig!

Saknar dig, stora kramar!!

Martina sa...

Liz-
Ja vi far väl se hur det blir.
Hör av dig när du har tid. Jag saknar dig ocksa!
Massor med kramar