tisdag 10 september 2013

PIECE OF MIND


Ett av mina favoritställen hemma i Sverige.

Här har det blivit många löprundor och promenader under åren. Gympalektioner, mösspåtagning, fester, matande av änder när barnen var små och många tidiga morgonpromenader när (nästan) bara jag är vaken.

Vackert, stillsamt, rogivande och idealiskt för att processa tankar och fylla på med energi. Denna plats är en riktig pärla som alltid kommer att ha en speciell plats i mitt hjärta. Och som jag aldrig kommer att ha fotat färdigt.






































4 kommentarer:

Mam sa...

Så många kanooonbilder du tagit hemomkring. Puss mitt hjärta

Channal sa...

Så vackert! Men vart är det? Ute på Drottningholm?

KRAM Anna

ExPIAtriate sa...

Jattevackra bilder!! Undrar ocksa var det ar nagonstans? Sverige om sommaren ar fantastiskt. Jag har hemlangtan nu.
Kram!

Martina sa...

Mam-
Tack!

Channal-
Det är från mina gamla hemtrakter i Sollentuna!
Kram

Expiatriate wife-
Tack! Som sagt, från mina gamla hoods i Sollentuna är bilderna från.
Kram