söndag 29 september 2013

VI HAR BILJETTER!


Bild lånad från google.

Igår klockan 10.00 släpptes biljetterna till Onc Directions konsert i Paris i juni nästa år. Jag köade och klickade frenetiskt i ungefär 45 minuter, men när jag till slut kom fram så var alla biljetter redan slut. Och då tar ju trots allt Parc des Princes upp till nästan 90.000 åskådare.

Men vi gav oss inte för det. Samtidigt släpptes biljetterna för gruppens konsert i Stockholm och trots att biljetterna gick åt lika fort där så lyckades vi till slut med att få biljetter till extrakonserten dagen efter!

Så i juni näsa år ska jag och Bianca, ja ni kanske förstod att det inte är jag som är One Directions största fan, upp till Stockholm en helg för att gå på alla tonårstjejers drömkonsert!

Gissa om någon är lycklig här hemma just nu?!!!

2 kommentarer:

eastcoastmom sa...

Sååå kul! Jag tror nog du kommer ha kul du med.

Martina sa...

Eastcoastmom-
Ja, det är jag säker pa att jag kommer att ha!
Kramar